Moss morgon :P

Publicerat: 2009-11-07 Kl: 08:40:52 | I kategori: Allmänt


God morgon!

Vi, Elin, Toon & ja, har nyss kommit hem ifrån en god frukost på Moss Cafe'/ bakeri.. Mums.. ja åt en choklad croissant o de andra åt två var :P Sen åkte vi till posten så nu är äntligen en del av mina prylar på väg hemåt!
22euro vart det så de e ju kalasbra :D tror de var kanske 6kg..

Mmmm..

Tog ju lite bilder igår när Elin o Toon red men de var för mörkt men lägger in ett par bilder ändå.. Herr Rueben frågade igen om inte jag ville stanna som elev här :S men han förstår ju ingen engelska all så jag bad Toon att förklara att jag åker hem på onsdag igen.. Så jag tror att han kanske vart lite besviken.. Men jag kan inte vara kvar här i 3-3,5år.. Även om det säkert är en jättebra utbildning.

Nu ska ja iaf byta kläder o sen gå ut till stallet, hoppas att kunderna kmr hyfsat tidigt så det inte drar ut över lunch för jag frågade Elin igår om hon kanske kunde få en lite längre lunch eller sluta lite tidigare så vi kan åka en snabbis till Aachen för jag vill köpa lite presenter :P men vi får se hur det blir med det för veterinaären ska komma också..

Trevlig lördag allesammans!
.Elin & Valle de skulle filma honom igår..


Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0