Monday..

Publicerat: 2009-11-09 Kl: 08:36:52 | I kategori: Allmänt

Morrn morrn!!

Igår tog det tid att somna igen, planering i skallen :P hehe men kände mig inte alls trött när jag vaknade för en stund sen så..
Tänkte försöka vara lite kvick nu på fm så jag inte har så mycket kvar senare om ja nu kmr iväg till Aachen.. Ja ska idag rida Jamie o Daisy, longera Larogno, Rosi, Freddy och Licutos - se om han är bättre nu.. Day tänkte jag jogga lite, men hon kan väl vara ganska pigg nu när hon stått i två dagar. Hamlet kanske jag kan gå lite med..

Det är nog allt :P

Glömde lägga upp förra veckan.. detta var när det ösregnade o det här är Johannes lilla leksak :P

Elin fyller på korn i krossen.. dags för lunchfodring.

hehe ahh nu måste jag sätta fart!

Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0