Lerig måndag..

Publicerat: 2009-11-16 Kl: 17:15:13 | I kategori: Allmänt

Hej Hej..

Vädret är verkligen inte spec kul.. visserligen inget regn men lera o grått är ju inte så himla roligt.. Allt blir så mycket jobbigare, skitigare o tar mkt längre tid.. :S Har haft med mig kameran i stallet idag för jag tänkte ta lite bilder på anläggningen o lägga in i bloggen så mina vänner i tyskland kan se MEN det set ju så trist ut när det är lerigt överallt :( 
Helgen har varit ganska lugn iaf.. var här en stund på dagen igår för att laga lunch till mammas ridweekend..
Imorgon ska jag åka o hämta en häst vi ska få låna, Svarten, i Gnesta.. Jag o mamma var och tittade på honom i fredags efter att Gunilla varit här o tyckte att han verkar vara en fin häst :D Han är ca 170cm, svart och jag tror att han är 10år och har tävlat t.om MSV dressyr.. men han ska tydligen hoppa bra också..

Idag har jag ridit Rangun & Mille på fm det gick ganska bra.. Imorgon ska Sofia filma Rangun när jag rider så får vi se om vi ska lägga ut en annons på honom..

Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0