ledig idag..

Publicerat: 2009-11-08 Kl: 09:40:04 | I kategori: Allmänt

God morgon..

Har just varit ute i stallet en sväng för att kolla Hami o ge honom mer medicin.. Febern är borta nu så de är bra :D Halsen ser väl lite bättre ut idag också..
Så nu sitter jag i sängen med en kopp te, dator, papper och penna :P ska kolla runt efter lite fler hästar och så ska jag skriva en lapp eller två med info till Elin som kmr på tisdag..
För det tar ju ett litet tag innan man lär sig vilken häst som är vilken o vad de ska ha på sig osv..

Elin jobbar idag så jag är för tillfället helt ensam inne.. får se om det blir en promenad sen på lunchen kanske.. börjar ju bli mörkt ganska tidigt här nu på kvällarna :(
Vill ha SOMMAR & SOL!
Fast jag längtar ändå lite till julen o ganska väldigt mycket så längtar jag till NYÅR :P Hehe.. Hittade en del klänningar igår som eventuellt skulle kunna få bli min nyårsblåsa! :P Får se.. Jag vill att den ska vara PERFEKT!

Ha en trevlig dag allesammans :D

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0