Kallt :S

Publicerat: 2009-11-04 Kl: 12:56:07 | I kategori: Allmänt

Halloj!

Just ätit kalasgod lunch :D som vanligt.. Nu blir det rast en stund sen ska jag ta och rida Daisy o sen ska väl Sabine börja med sina, hoppas jag så vi blir klara tidigt..
Har ridit Licutos, han var ok idag :D, och det gick bra han var lugn.. Sen red jag Jamie han var ganska dum ibörjan i vänster varv men sen så vart han fin, jag börjar komma in i ridningen här nu :P

Tydligen så har Hamlet varit ute i natt :S ingen vet hur han tagit sig ut och dörren till hans box är ganska svår att öppna och jag är helt säker på att jag stänge den ordentligt efter att jag longerat på fm.. Han verkar iaf ha haft det trevligt, rullat sig i leran och ätit upp Janas morötter.. De hade hittat honom vid utestallet imorse :P

Idag är det verkligen kallt det blåser och stundtals så ösregnar det.. Buurrr!

Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0