Ingen mobil ikväll..

Publicerat: 2009-11-03 Kl: 20:57:01 | I kategori: Allmänt

Hallo!!

Just varit med Toon och handlat lite mat.. nu klarar jag mig nog tills jag ska hem igen :P Varit en lugn dag men är ändå jättetrött tänkte ta en dusch o sen hoppa i säng.. På em så har jag ridit Daisy en kort stund och sen Amon och Jamie. Skrittade fram Day åt Sabine och förberedde Anton åt henne, har kommit på hur jag ska lösa problemet med att tränsa honom :D han tar ju upp huvudet höögt upp i taket så jag inte ens når nosen :S nu tränsar jag honom i boxen innan jag tar ut honom och har morötter i ena handen så att han tar ner huvudet :P ganska effektivt..

Idag har det varit svinkallt och blåsigt hela dagen :( och det har inte varit någon "Happy day" började med Elin som på förmiddan vart lessen för hon var så trött osv.. hon har ju jobbat hela helgen o varit på tävling.. så hon fick gå in o sova resten av dan :) var snällt av Johannes.. O på tisdagar så är det ju alltid hoppning i ena ridhuset på kvällen o Jana hatar att hoppa, men måste för att hon ska få licens för att tävla, och det brukar gå bra men idag var det tydligen katastrof så hon grät också stackarn.. o sen har vi fått en ny häst i vårat stall, en tjej som ska stå här i ett par månader. när jag höll på o bytte  täcken så ringde hon någon o sen satt även hon o grät :S Hon berättade sen att det var hennes kusins mamma som dött..

Så det var väl ungefär hur dagen sett ut här..

Hörs imorrn..
Bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0