I don't think that I want to go home :S

Publicerat: 2009-11-10 Kl: 22:59:57 | I kategori: Allmänt

Go kväll!!

Vi har just varit o ätit på Pizza Mann vi fick pengar av Sabine för att åka o äta allihopa :P Jag, Toon, Alisha, Elin & nya Elin.. Supergott!
Stackars Elin hon skulle ju köra hit idag från Marcia UTAN gps!! Kom till Aachen o sen fick jag åka och möta henne  vid ett badhus här i närheten som hon hittat till..
Så har visat henne runt i stallarna.. Skrev ju en lista i helgen över allt som ska göras o vem som ska ha vad på sig..

Idag vart Christiane sparkad när hon red av Elins häst :S Stackarn e ingen större fara men hon kan inte jobba igen förens på måndag.. Så Toon kan inte åka till skolan imorrn eftersom Elin åker o hon är borta..
Imorgon bitti ska vi åka till Moss för en sista frukost tillsammans :( Usch känns jättejobbigt att åka hem.. Alla är så gulliga här o vill att jag ska stanna..
Sabine kom hem med en ny häst förut också så det vart lite ommöblering igen.. En 3-årig fuxhingst ser superfin ut.. ska longera honom imorgon bitti.. Verkar som att vi ska få skjuts till flygplatsen oxå så det är bra då hinner jag rida o fixa i stallet visa Elin allt ordentligt..

Kommer att sakna alla så mycket.. Men vi har ju bestämmt att Toon, Jana & Alisha ska komma o hälsa på hos mig nästa sommar :D Kmr bli underbart.. Jag har bestämt att vis ka rida ut i skogen! Händer ju inte direkt här :P O Toon ska rida  med mina rosa lindor :D hehe Passar honom!

Fick jättefina örhängen av Jana igår som hon köpt i Madrid i helgen :P

Sleep well!!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0