Hoppclinic

Publicerat: 2009-11-17 Kl: 16:31:45 | I kategori: Allmänt

Hej hej..

Dagen började med att jag försov mig :s inte alls bra! Vaknade fem över 8 skulle ju åka från stallet vid åtta för att hämta Svarten.. så det vart lite försenat.. Gick iaf bra att hämta honom snäll som ett lamm att lasta & köra :D
Kom hem och tog över matlagningen av syster, pyttipanna vart det idag.. Sen red jag Rangun & Mille en stund var innan alla baren kom halv tre :P
Men jag hann tack vare hjälp av två tjejer som praoar här denna och nästa vecka.. Alltid bra med lite extra hjälp ibland.. :D

Ska nu börja med kvällsmaten till gymnasiet ska vara klart kl fem idag för vi ska iväg på clinic på Strömsholm för de nya hopplärarna ska bli spännande..

Imorrn blir de iaf video på Rangun idag vart det inte tid för det..

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0