Här tvättas pengar :P

Publicerat: 2009-11-04 Kl: 20:04:26 | I kategori: Allmänt

Halloj!!

Glömde ju skriva om min lilla incident på förmiddagen.. Sabine gav mig pengar i måndags, som jag la i fickan på ridbyxorna. o tänkte de att jag var tvungen att komma ihåg detta eftersom byxorna behövde tvättas.. det gjorde jag dock inte. Stoppade in tvätt imorse och gick ut kom efter ett par timmar på att Shit tror inte att jag tagit ur pengarna :S sprang in och upptäckte att de hade jag ju glömt.. Men som tur var är den hel så den fick ligga o torka på elementet.. :D

Skulle rida Daisy men hon var sämre igen så hon fick vara.. Höll sen på o fixade med lite allt möjligt tills Sabine kom och började rida resten av hästarna.. och som vanligt så ringer ju hennes telefoner typ hela tiden så det tog ju ganska lång tid innan vi vart klara..

När Toon kmr in sen så ska vi kolla på film får se vilken det blir Moulin Rouge eller Elisabeth I

Trevlig kväll!
Kommentarer
Postat av: Christina

Snart kommer du hem!!!! jay!

2009-11-05 @ 00:07:12
URL: http://www.nogg.se/crafoord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0