Good looking and rich..

Publicerat: 2009-11-01 Kl: 11:25:17 | I kategori: Allmänt

Halloj!!

Vi hade jättetrevligt igår :D Ja o Toon kom inte hem förns fyra imorse.. men vaknade ändå vid 9 :S
Först åkte vi till Katharina, hon som fyllde år, de bodde såå fint i ett hus inte så långt härifrån.. Det var jag Toon, Alisha, Jana o ca 6st till.. därifrån tog vi sen taxi in till Aachen och gick till ett superfint ställe.. De dekorerar så fint häär när det är högtider osv.. Det var ett stort ställe och de hade tydligen inte öppet på ovanvåningen i vanliga fall.. där var det SÅ fint, jättehögt i tak och en stoor kristallkrona ja det såg ut som ett rum på ett slott.. och där var vi och festade bland massa härliga människor nästan ända till kl.4
Det var också många som var utklädda :P KUL!

Duschade när jag kom hem eftersom jag hade svart spray i halva håret :S fyra schamponeringar senare tror jag att allt var borta, vet fortfarande inte för håret är blött.. Hade nämnligen i massa balsam o inpackning i håret innan jag gick o la mig.. o plastfolie uppepå det :P  så jag har sjöljt ur det igen nu på morgonen..

Idag tror jag att jag o Toon ska åka till Mastricht, om han vaknar ngn gång :p hehe ska ut o borsta av Day o så innan. tänkte nog knoppa henne också.. Så hon blir riktigt tjusig!

Tyvärr vart kamerab kvar i Janas väska i natt, finns hur mycket bilder på den som helst, men hon kmr väl senare så då blir det till att lägga in så ni får se hur kvällen var :D

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0