Full fart hela dagen!

Publicerat: 2009-11-24 Kl: 15:48:55 | I kategori: Allmänt

Halloj!

Idag har det varit mkt att göra, som vanligt alltså fast lite till. Var på ICA när de öppnade i Mareifred kl.8 för att handla mat till gymnasiet och mellis till mina barn..
När ja kom till stallet red jag dressyr på ArroBell & Svarten.. Fina var de :D Känns som att det börjar hända lite med Svarten, men han är ju inte sås tark ännu så han orkar inte riktigt bära upp sig helt ännu.. men har lekt lite med piaffen både idag o igår & idag, riktigt fin :)

Sofia red Rangun idag också eftersom hon ska rida honom för Liane Wachtmeister imorgon.. Jag ska då rida Svarten & Mille..
Hade dressyrlektion för gymnasiet efter  lunch och det gick väldigt bra för alla tjejerna.. Har utvecklats mycket sen de började i ettan.. Alla fick idag också rida stora hästar då de inte gick spec mycket igårkväll o idag är det många barngrupper.. Några var lite tveksamma först men det flöt på bra när de red så alla verkade nöjda o glada.. Imorrn ska de rida direkt på morgonen efter att vi släppt ut hästarna o då får de ta samma hästar som idag..
Sofi - Kalypso
Anna - Uranos
Maria - Bosson
Emma - Ture
Rebecca - Jolita
Elina - Nisse
Sabina - Wega
Elise hade ont i armen efter influensavaccination så hon hoppade över ridningen idag..

Hoppas att klänningarna jag beställde förra veckan från Asos har kommit ikväll när jag kommer hem :D Tre stycken vart det, en röd, en svart & en beige.. Väntar också på ett paket ifrån Tyskland som Alisha skulle skicka, sånt som jag inte fick plats med i väskorna hem.. :P Borde komma snart.

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0