Fredag.. O vissa har det skönt i värmen..

Publicerat: 2009-11-20 Kl: 21:25:57 | I kategori: Allmänt

Halloj!!

Nu har mor o far landat i Thailand.. Skönt för dom, mindre skönt för oss som är kvar hemma i leran :S Idag har jag & Sofia ridit ut med våra hästar på förmiddan.. Sen har jag haft 7 killar ifrån Mariefredsskolan från halv 12 till halv 2.. Full fart!
Efter det tog jag o Fia in alla hästarna ifrån leriga hagar :S sen klafsade jag ut i leran igen med Ross på släp för att sätta isolatorer i stolparna jag o pappa satte ner igår..
Härliga höst.. :S

På hemvägen var jag på Perssons i Mariefred för att byta papprerna jag köpte tidigare i veckan då dessa var för tjocka för vår skrivare.. Så nu vart det guld istället för silverpapper till nyårsinbjudningarna!!

Imorrn ska jag till stallet vid lunch för att rida Mille, Rangun & Svarten.. De blir dressyr för dem allihopa! o Rangun ska få fortsätta med bytena gick super när vi tränade igår :P Tror att poletten börjat trilla på plats hehe..

Ha en trevlig helg!!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0