Coola Svarten!

Publicerat: 2009-11-26 Kl: 17:06:53 | I kategori: Allmänt

Hej!

Vart inget inlägg igår var så stressigt hela dagen o mycket att göra.. Gymnasiet red iaf direkt på morgonen igår och jag plågade dem utan stigbyglar :D men de verkade nöjda och förhoppningsvis har de träningsvärk idag :P
Sen var det träning för Liane Wachtmeister på eftermiddagen jag red först Svarten & sen Mille direkt efter.. Svarten var fin och han blir bättre och bättre hela tiden.. Han är ju lite långsam i sina rörelser och inte så stark ännu. Mille var också  jättefin han börjar verkligen bli stark och kunna bära sig lite bättre så det är kul :D
Sofia red Rangun eftersom Limit inte skulle gå med igår, och det verkar som att det gick bra för henne också.

Idag har det också varit full fart. Ridit ut på alla hästarna utom ArroBell som fick galoppera i ridhuset istället.. Började lite spännade med de första hästarna, Limit & Svarten, när vi kommit halvvägs så kom det en hund springande o jagade Limit en bit o sen vart vi inte av med hunden så vi fick vända o skritta hela vägen hem o hunden följde efter oss nästan hela vägen tillbaka :S Svarten var dock lugn som en ko o rörde inte ett öra för hunden.. Limit tyckte att det var lite värre.

Ikväll har jag Grönt kort kurs igen så jag ska sova kvar här på Ekelund ikväll och imorrn blir det till att gå upp tidigt så jag hinner rida o fixa i stallet innan jag o syster ska åka upp till Globen.. Vi ska på tävlingsmöte och sen se första föreställningen.. Sen kommer Gymnasietjejerna dit och vi ska gå på den sista föreställningen tillsammans :D
Så det blir en lång dag även imorgon..

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0