Snart var det jul igen!!

Publicerat: 2009-12-22 Kl: 22:18:02 | I kategori: Allmänt

Hej hej..

Just kollat på en av mina favvofilmer Fast and Furius Tokyo Drift.. Love it! önskar mig fyran i julklapp :D
Idag fick Rangun ett dressyrpass o han var så fin så avslutade med lite piaffarbete på marken, det tyckte han dock var lite läskigt men han vänjer sig o det fungerade ganska bra ändå tycker jag.. Imorrn hoppas jag att pappa kan byta skor så vi kan rida ut ngt, var ganska länge sen nu men de svårt o brodda när de inte finns ngra broddhål :S

Rastade sen Svarten en stund i ridhuset innan jag hade en privatlektion kl.15 för Ebba på Gent - kul med duktiga tjejer som vill utvecklas :P efter det så har jag fixat med lite täcken till hästrna samt en fyllt i en del redovisningsblanketter som ska till SISU, mkt tråkigt att göra  men det ger mycket så de är värt det :P

Imorrn fick tydligen Anders ledigt, orättvist!, men han bestämde sig för att gå upp med mig ändå o följa med till Ekelund direkt eftersom vi ändå ska sova där då vi fixar stallet tidigt på julafton med alla inackorderingar.. Brukar bli mysigt då vi först fixar stallet tillsammans o sen fikar i kafeterian inna alla åker hem o firar jul..

Nu måste jag packa allt som ska med inför julen!

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0