Ny vecka..

Publicerat: 2009-12-07 Kl: 19:27:44 | I kategori: Allmänt

Hej hej..

Vilket vidrigt väder det är!! Hästar o hagar ser ut som skit!!  Både Cally & Nejlika hade verkligen gnott in sig i leran idag :S Ponnys!
Fick gå upp jättetidigt i morse eftersom jag hade bilen kvar på Ekelund :S så jag åkte med Anders o två jobbarkompisar till honom till läggesta.. upp 5!!! :S så jag kom till Läggesta strax innan 6 o sen kom Fia vid halv 7 då hon lämnade Adde när han skulle till sitt jobb.. Så fick kämpa för att hålla mig vaken när jag körde hem tidigare..

Red iaf Mille på morgonen, dressyr, han var fin :D sen red mamma Svarten en stund innan jag tog över och red några varv.. Rangun hade tappat en sko o pappa har inte haft tid att slå på den idag så han fick vara idag..

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0