Go kväll!

Publicerat: 2009-12-01 Kl: 21:24:00 | I kategori: Allmänt

Hej..

Fullt upp hela dagen har det varit! Började med att stanna på ICA för att handla all mat till gymnasiet. Sen red jag Rangun en stund, hann inte så länge som jag velat för Gunilla Åkerman skulle komma o kolla när jag red Svarten innan lunch.. Gick ganska bra, men han är en riktig latmask :P

Efter lunch hade jag Grönt kort teori med gymnasietjejerna innan alla barnen kom för mellis halv tre.. Så idag vart det ingen ridning för gymnasiet utan jag tänkte att vi ska ta ett lite längre pass imorgon istället.. Plus att de har fortfarande väldigt mycket teori kvar så det känns viktigt att de hinner lära sig så mycket som möjligt.

Denna veckan är det träning för Erik Berggren igen, brukar vara varannan vecka men nu kör de varje vecka 3 veckor irad innan jul. Så Fia red Mille för Erik, imorrn får han gå dressyr igen :P

Ikväll har jag, Anders & tre till varit och ätit kinamat nere på stan, kalasgott! :)
Idag är det också exakt 1år sedan jag flyttade hit :D tiden går fort..

Bye..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0